
Emri i Lëndës : Elementët e komunikimit | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
COM 204-1 | A | 4 | 3 | 0 | 0 | 3.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | Albanian | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Gjatë këtij kursi studentët do të kenë mundësinë të mësojnë dhe të aplikojnë, në jetën e tyre të përditshme, principet a komunikimit ndërpersonal. Mënyra e të shprehurit është e bazuar ne faktorë psikologjik, social, kulturor dhe gjuhësor me anë të cilës ata komunikojnë. Vëmëndje e madhe i është vendosur perceptimit midis njerëzve, dinamikës ndërpersonale, dëgjimit dhe simboleve verbale ose vizuale. | |||||||
Objektivat | Ky kurs kërkon ti japë një kuptim më të gjërë studentëve në komunikim a tyre të përditshëm. Ata do të jenë në gjëndje të përvetësojnë aftësitë e tyre komunikuese personale ose ndërpersonale. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Hyrje në Elementët e Komunikimit. | |||||||
2 | Modelet e Komunikimit. | |||||||
3 | Principet dhe Proçeset e Komunikimit. | |||||||
4 | Koncepti i Vetvetes. | |||||||
5 | Karakterisitkat e Konceptit të Vetvetes. | |||||||
6 | Të Ndryshosh Konceptin e Vetvetes. | |||||||
7 | Mënyrat që të Mund të Ndryshojmë Përshtypjet. | |||||||
9 | Procesi i perceptimit. | |||||||
10 | Saktësia dhe Pasaktësia e Proçesit të Përceptimit. | |||||||
11 | Roli i Kulturës në Shoqëri. | |||||||
12 | Roli i Emocioneve në Shoqëri. Të Menaxhosh Emocionet e Këqia. | |||||||
13 | Natyra dhe Impakti i Gjuhës. Përdorimi dhe Abuzimi i Gjuhës. Vazhdimi i Principeve të Gjuhës. | |||||||
14 | Karakteristikat e Komunikimt Joverbal. Modelet e Komunikimit Joverbal. | |||||||
15 | Elementët e prçesit të të Dëgjuarit. Modelet e Proçesit të të Dëgjuarit. Elementët e Proçesit të të Dëgjuarit. | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Të rrisë botëkuptimin e studentëve dhë të përmirësojë, dhe përdorë aftësitë e nevojshme për tu bërë një komunikues i aftë ndërpersonal. | |||||||
2 | Studentët do të jenë të aftë të kuptojnë mënyrat e komunikimt personal | |||||||
3 | Studentët do të jenë të aftë të kuptojnë mënyrat e komunikimt ndërpersonal | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 20 | ||||||
Kuize | 4 | 20 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 3 | 48 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 2 | 28 | |||||
Detyra | 0 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 20 | 20 | |||||
Provimi final | 1 | 29 | 29 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 125 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)