
Emri i Lëndës : Anglisht I | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
EFL 101-1 | A | -1 | 5 | 0 | 0 | 5.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | ||||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Gjatë këtij semestri fokusi do jetë që studentët të mësojnë bazat e Anglishtes. Si të shkruajnë, të lexojnë dhe të komunikojnë Anglisht. Kjo do arrihet dhe ndërmjet tematikave të ndryshme të librit dhe aktiviteteve tjera shtesë. | |||||||
Objektivat | Ne fund te semestrit studentet do te jene te afte te flasin, shkruajne, degjojne dhe lexojne ne anglisht. Niveli i tyre gjuhesor do te jete permiresuar ne lidhje me fjalorin, leximin dhe esete qe ata do te shkruajne si dhe diskutimet dhe nderveprimet mes njeri tjetrit. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Hyrje ne kurs; Te njohim njeri tjetrin | |||||||
2 | Flasim rreth shendetit dhe semundjeve; Lexojme "Te masim shendetin dhe lumturine"; Perseritje e kohes se tashme dhe ndajfoljeve te shpeshtise | |||||||
3 | Te doktori: Fjalori i problemeve shendetesore; Shkruajme keshilla online | |||||||
4 | Kuic: Degjojme rreth sistemit diellor; Gramatike: Present Continuous | |||||||
5 | Lexojme dhe flasim rreth sporteve me popullore; Foljet modale dhe -ing | |||||||
6 | Fjalori i aktiviteteve sportive; Flasim rreth preferencave; Si te shkruajme nje reklame | |||||||
7 | Kuic per aftesine e te lexuarit; Perserisim kohen e shkuar | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal. | |||||||
9 | Lexojme rreth udhetimeve; Fjalori i transportit; Gramatike: Past Continuous | |||||||
10 | Tregimet e aventuriereve; Flasim per te shkuaren; Shkruajme nje tregtim | |||||||
11 | Kuic per aftesine e te shkruarit; Hapat ne jete; Lexojme dhe mesojme per festat | |||||||
12 | Mjedisi: Lexojme rreth mbetjeve elektronike dhe faqeve te kompanive | |||||||
13 | Si te shkruajme e-mail? Diskutojme rreth gjuhes formale | |||||||
14 | Kuic per aftesine e te folurit: Dsikutojme me njeri tjetrin; Perserisim shkallen krahasore dhe siperore | |||||||
15 | Kohet e te ardhmes; Shkruajme nje pershkrim | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët do të kuptojnë dhe do të përdorin shprehje të përditshme dhe fjalorin bazë. | |||||||
2 | Studentët do të komunikojnë në dialogje të thjeshta, të prezantojnë veten, të bëjnë pyetje dhe të japin përgjigje. | |||||||
3 | Komunikimet e thjeshta do të jenë të realizueshme. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 20 | ||||||
Kuize | 4 | 40 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 70 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 30 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 5 | 80 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 1 | 14 | |||||
Detyra | 0 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 5 | 5 | |||||
Provimi final | 1 | 6 | 6 | |||||
Të tjera | 4 | 4 | 16 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 121 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 4.84 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)