Emri i Lëndës : Marrëdhënie Publike
Kodi Tipi i
lëndës
Semestri Leksione
(orë/javë)
Seminare
(orë/javë)
Lab
(orë/javë)
Kredite ECTS
COM 121-1 B 1 3 0 0 3.00 4
Lektori dhe orari i konsultimeve Erlis Çela, PhD
Asistenti dhe orari i konsultimeve
Gjuha e kursit Albanian
Niveli i lëndës Bachelor
Përshkrimi Marrëdhëniet Publike janë pjesë e shkencës të komunikimit. Kjo lëndë do të pasqyrojë këtë pjesë të rëndësishme të komunikimit personal, zyrëtar, politik apo tregtar në shoqërinë tonë. Marrdhëniet Publike (PR) është një nga sektorët më të rëndësishëm të botës ekonomike dhe asaj politike në informimin, ndikimin dhe krijimin e opinionit të gjerë publik.
Objektivat 1-Dhënia e dijeve bazë për marrëdhëniet publike (PR) 2-Shtjellimi i nëndegëve të marrëdhënieve publike 3-Shpjegimi i rëndësisë së PR në jetën tonë të përditshme 4-Komunikim i studentëve me ekspertë të kësaj fushe 5-Ndërgjegjësimi për krijimin e një sektori të PR në Shqipëri
Programi i Lëndës
JavaTema
1Çfarë janë Marrëdhëniet me Publikun, Përkufizimet dhe elementët e procesit të Marrëdhënieve Publike? Prezantimi i literaturës dhe burimeve bazë të lëndës, prezantimi i syllabus dhe mënyrës së vlerësimit
2Historiku dhe etapat e zhvillimit të Marrëdhënieve Publike. Modelet kryesore të procesit të Marrëdhënieve Publike.
3Komunikimi dhe objektivat e tij në perspektivën e Marrëdhëieve Publike. Çfarë është opinioni publik, çfarë janë qëndrimet dhe si influencohen ato? Të njohësh analizosh dhe të ndikosh opinionin publik.
4Menaxhimi i Marrëdhënieve Publike. Plani i Marrëdhënieve Publike- Elementët kyç të planit, analiza e stituatës, përcaktimi i objektivave, strategjia dhe taktikat zbatuese.
5Etika në Marrëdhëniet me Publikun – Deri në ç’pikë është kufiri i marrdhënieve me publikun? Konteksti kulturor i etikës.
6Kërkimi dhe hulumtimi në Marrëdhënie Publike. Parimet e kërkimit dhe metodat e përdorura në MP.
7Marrëdhëniet me Median – Aplikimi i Marrdhënieve me Publikun në mjetet e komunikimit masiv, Kultivimi dhe ruajtja e marrëdhënieve me median, roli i menaxherit të medias.
8Provim Gjysmëfinal
9Marrëdhëniet Publike dhe mediat e reja-Komunikimi në Internet dhe Mediat Sociale – Rëndësia e trendit të komunikimit online.
10Marrëdhëniet me Komunitetin. Përgjegjësia Sociale dhe sponsorizimet Sociale – Modelet e përgjegjësisë sociale dhe parimet bazë , përfitimet e përgjegjësisë sociale.
11Parimet dhe teknikat e shkrimit në Marrëdhënie Publike. Të shkruash për sytë dhe veshët. Përgatitja e njoftimit për shtyp, fjalimeve dhe materialeve të tjera të nevojshme në punën e MP.
12Marrëdhëniet Publike dhe Marketingu Miks- Marketingu i integruar tradicional dhe ndryshimet në shekullin 21-të. Marrëdhëniet Publike dhe funksionet e tjera të marketingut, rëndësia e koordinimit brenda kompanisë.
13Marrëdhëniet Publike dhe menaxhimi i krizave- Hapat e nevojshme në menaxhimin e krizave.
14PR në komunikimin politik dhe institucional – Spin doctors, Marrëdhëniet Publike në fushatat elektorale.
15Vlerësimi dhe Matja e efektshmërisë së Marrëdhënieve Publike- Rëndësia e përcaktimit të objektivave.
16Provim Final
Parakushtet
Literatura
  • The Practice of Public Relations, Thirteenth Edition, Fraser P. Seitel, Pearson Education Limited 2017
  • Corporate Communication, A Guide to Theory & Practice, Joep Cornelissen, Sage Publications Ltd, 2017
  • Marrëdhëniet me publikun, Alban Tartari, Toena, 2017
  • Marrëdhëniet Publike, Marconi Joe , UET Press, 2010
  • Public Relations Case Studies from Around the World, Judy Vanslyke Turk; Jean Valin, Peter Lang Publishing, 2017
  • New Media and Public Relations, Third Edition, Sandra Duhe, Peter Lang Publishing, 2017
  • Dennis L. Wilcox, Glen T. Cameron, Bryan H. Reber, “Public Relations. Strategies and Tactics”, Pearson, 2015
  • PR – A PERSUASIVE INDUSTRY? Spin, Public Relations, and the Shaping of the Modern Media, By Trevor Morris And Simon Golds worthy
  • Evaluating public relations: a best practice guide to public relations and evaluation, Watson, Tom; Noble, Paul, Kogan Page Limited, 2005
  • A Practical Guide to Ethics in Public Relations, Regina Luttrell; Jamie Ward, Rowman& Littlefield, 2018
Referenca të tjera
  • https://www.prsa.org/AboutPRSA/PublicRelationsDefined/#.VmAdfHarSUk
  • http://www.cipr.co.uk/content/careers-advice/what-pr
  • http://www.ipr.org.uk/
  • http://www.forbes.com/sites/robertwynne/2013/04/10/what-does-a-public-relations-agency-do/
  • http://www.instituteforpr.org/about/
  • http://www.marketingminefield.co.uk/public-relations/
Punë laboratori
Përdorimi i komp.
Të tjera
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat
1Kjo lendë do t'i mundësojë studentëve njohuritë bazë mbi marrëdheniet me publikun.
2Studentët do të njihen me konceptet, teoritë dhe taktikat kryesore të Marrëdhënieve me Publikun
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës
Notat e Ndërmjetme Sasia Përqindja
Gjysmë finale130
Kuize00
Projekte110
Projekte semestrale00
Punë laboratori00
Pjesëmarrja në mësim 110
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final50
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final50
Total100
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit)
Aktivitetet Sasia Kohëzgjatja
(orë)
Ngarkesa Totale
(orë)
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) 16348
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) 14228
Detyra 100
Gjysmë finale 11010
Provimi final 11414
Të tjera 000
Ngarkesa totale e orëve 100
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) 4
ECTS 4

PDF (Shqip) PDF (Anglisht)