
Rreth programit
Programi i studimeve të Ciklit të Parë në Shkencat e Komunikimit parashtron një arsim për të gjithë ata studentë që janë të interesuar ta ndërtojnë karrierën e tyre profesionale, si në sektorin publik, ashtu edhe në atë privat në fusha të ndryshme të përcjelljes së informacionit me anë të mjeteve të ndryshme, si dhe në fushën e komunikimit e marrëdhënieve me publikun. Programi është projektuar t’u ofrojë një formim intelektual e profesional studentëve, duke parashtruar një shumëllojshmëri konceptuale dhe prespektivë në fushën e komunikimit e të mediave, përfshirë këtu edhe mediat e reja, rezultat i drejpërdrejtë i zhvillimeve teknologjike në këtë fushë.
Programi Bachelor në Shkenca Komunikimi zgjat tre vite akademike, të ndarë në gjashtë semestra, si dhe përmban gjithsej 180 ECTS (Sistemi Evropian i Transferimit të Kredive). 1 ECTS = 25 orë.
Në fund të programit lëshohet diploma me titull “Bachelor në Shkenca Komunikimi”.
Misioni
Misioni i departamentit të Shkencave të Komunikimit është përgatitja e individëve të kualifikuar në fushën e gazetarisë, e komunikimit, e marrëdhënieve publike dhe në fusha të ngjashme me to, nëpërmjet një filozofie arsimimi që ka në thelb vlerat universale, si edhe mbështetjen e kërkimit shkencor, me qëllim vënien në jetë të ideve dhe projekteve që ndikojnë në përmirësimin e jetës së njeriut dhe të mbarë shoqërisë, në përputhje edhe me zhvillimet e teknologjisë bashkëkohore, në fushën e mediave të reja.
Vizioni
Departamenti i Shkencave të Komunikimit do të sjellë risi në mënyrën e aftësimit dhe të përgatitjes së studentëve nëpërmjet një gërshetimi të mirorganizuar të anës teorike me praktikën në kushte dhe mundësi fizike bashkëkohore. Duke u mbështetur në një staf akademik të përkushtuar në misionin e tij, në kushtet e një shoqërie globale dhe zhvillimi të shpejtë të teknologjive moderne që kanë përfshirë fushën e komunikimit e medias, departamenti do të nxisë te studentët dashurinë dhe respektin për vendin e tyre dhe do të mbështesë angazhimin e gjithsecilit për një shtyp të lirë dhe të pavarur, për një komunikim transparent e të ndershëm sipas parimeve të deontologjisë e etikës profesionale.
Objektivat e Programit :
- Përgatitja e kuadrove të aftë dhe të pajisur me njohuritë bashkëkohore në fushën e gazetarisë dhe komunikimit;
- Njohja me tregun e punës dhe aftësimi i tyre sipas kërkesave të këtij tregu;
- Familjarizimi i studentëve me çështjet që kanë të bëjnë me fushën e gazetarisë dhe komunikimit;
- Përvetësimi i aftësive për të vjelë, analizuar dhe më pas raportimin profesional të informacionit;
- Njohja me çështje të etikës në raportim dhe çështjeve që kanë të bëjnë me median dhe shkencat e komunikimit;
- Integrimi i teorisë dhe praktikës në mënyrë që studentët të përjetojnë aspekte që lidhen me fushën e studimit;
- Krijimi i kushteve për formim të mirëfilltë profesional për studentët duke ofruar një ambient të përshtatshëm;
- Rritja e njohurive në përdorimin e teknologjisë në shërbim të sigurimit dhe shpërndarjes së informacionit;
- Të kuptojnë nevojën dhe nxitjen e një komunikimi të vazhdueshëm ndërkulturor.
Rezultatet e Programit
Në përfundim të programit “Bachelor në shkenca komunikimi”, studentët do të jenë në gjendje të:
- identifikojnë, krahasojnë dhe interpretojnë konceptet bazë të komunikimit, gazetarisë dhe marrëdhënieve me publikun,
- kuptojnë, zhvillojnë dhe aplikojnë njohuritë e marra në informimin e publikut,
- kuptojnë dhe analizojnë ndikimin e shoqërisë tek media dhe ndikimin e medias tek individët dhe shoqëria,
- zhvillojnë aftësinë për të komunikuar me efektivitet si dhe aftësohen për të folurën në publik, përballë audiencave të përgjithshme dhe audiencave të specializuara në fushën e komunikimit dhe medias,
- zhvillojnë aftësinë për të ndërvepruar me efektivitet në grup për të përmbushur një synim të përbashkët,
- demonstrojnë aftësi në përkufizimin dhe krahasimin e disiplinave dhe fushave të tjerë të studimit që ndërveprojnë me shkencat e komunikimit,
- aplikojnë dhe vlerësojnë konceptet kryesore të marrëdhënieve me publikun ne sektorë të ndryshëm të shoqërisë,
- zhvillojnë dhe implementojnë mendimin kritik dhe analizën në vlerësimin e përmbajtjes së mediave,
- eksplorojnë dhe aplikojnë komunikimin dhe marrëdhënien me audiencat në platformat dhe mediat e reja,
- dallojnë diferencat e mediave tradicionale dhe mediave të reja të bazuara në teknologjinë digjitale,
- përshkruajnë, krahasojnë dhe analizojnë zhanret e ndryshme të gazetarisë dhe medias,
- identifikojnë dhe analizojnë diferencat e mediumeve të ndryshme, formave të përmbajtjes dhe marrëdhënies së tyre me audiencat dhe përdoruesit,
- demonstrojnë njohuri dhe vlerësojnë rëndësinë që mbart informacioni në formimin e opinionit publik dhe vendimmarrjen,
- analizojnë qasjet teorike dhe praktike në fushën edukimit mediatik dhe aplikojnë plane në rritjen e shkallës njohurive të kategoritë e ndryshme të audiencës,
- demonstrojnë aftësi në konceptet gjuhësore dhe aplikojnë rregullat e duhura në shkrimin e lajmit dhe teksteve të tjera në fushën e komunikimit publik,
- përvetësojnë njohuritë e nevojshme të hulumtimit dhe ti aplikojnë ato në fushën e komunikimit, medias dhe gazetarisë.
Mundësitë e punësimit
Të diplomuarit e këtij programi janë specialistë komunikimi. Ata mund të punojnë si gazetarë, redaktorë, kryeredaktorë, korrespondentë, moderator programesh audiovizive, zëdhënës apo specialistë në zyrat e shtypit dhe të informimit apo në zyrat e marrëdhënieve me publikun, analistë, drejtues në institucione mediatike, apo këshilltar për mediat.
Semestri1 |
||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Lënda | Gjuha | GL | L/S | PI | Kr | ECTS | |
1 | COM 121 | Marrëdhënie Publike | Albanian | B | 48 | 52 | 3.00 | 4 |
2 | COM 101 | Hyrje në Komunikim Masiv | Albanian | B | 48 | 52 | 3.00 | 4 |
3 | HST 101 | Historia e Shqipërisë | Albanian | B | 48 | 52 | 3.00 | 4 |
4 | ALB 101 | Gjuhë Shqipe I | Albanian | B | 64 | 64 | 4.00 | 5 |
5 | PSY 103 | Psikologji Sociale | Albanian | C | 48 | 52 | 3.00 | 4 |
6 | EFL 101 | Anglisht I | English | E | 80 | 45 | 5.00 | 5 |
7 | SOC 101 | Hyrje në Sociologji | Albanian | C | 48 | 56 | 3.00 | 4 |
Gjithsej | 384 | 373 | 24 | 30 |
Semestri2 |
||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Lënda | Gjuha | GL | L/S | PI | Kr | ECTS | |
1 | COM 112 | Historia e Medias | Albanian | B | 48 | 81 | 3.00 | 5 |
2 | LAW 112 | E Drejtë Kushtetuese | Albanian | B | 48 | 77 | 3.00 | 5 |
3 | COM 102 | Teoritë e Komunikimit | Albanian | A | 48 | 81 | 3.00 | 5 |
4 | ALB 102 | Gjuhë Shqipe II | Albanian | B | 64 | 62 | 4.00 | 5 |
5 | CMP 102 | Hyrje në Informatikë | Albanian | E | 48 | 77 | 3.00 | 5 |
6 | Albanian Elective | Albanian | D | 0 | 0 | 3.00 | - | |
Gjithsej | 256 | 378 | 19 | 30 |
Semestri3 |
||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Lënda | Gjuha | GL | L/S | PI | Kr | ECTS | |
1 | COM 213 | Gazetari Ekonomike | Albanian | B | 48 | 88 | 3.00 | 5 |
2 | COM 203 | Filozofi Komunikimi | Albanian | B | 48 | 81 | 3.00 | 5 |
3 | COM 201 | Bazat e Semiotikes | Albanian | A | 48 | 76 | 3.00 | 5 |
4 | LAW 111 | E Drejta Publike | Albanian | B | 48 | 72 | 3.00 | 5 |
5 | COM 211 | Shkrim dhe Raportim Lajmi I | Albanian | B | 80 | 48 | 4.00 | 5 |
6 | PLS 101 | Hyrje në Shkencat Politike | Albanian | C | 48 | 77 | 3.00 | 5 |
Gjithsej | 320 | 442 | 19 | 30 |
Semestri4 |
||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Lënda | Gjuha | GL | L/S | PI | Kr | ECTS | |
1 | COM 212 | Raportim Shkrim Lajmi II | Albanian | B | 80 | 46 | 4.00 | 5 |
2 | COM 214 | Metodat e Redaktimit | Albanian | B | 48 | 78 | 3.00 | 5 |
3 | COM 216 | Agjencitë e Lajmeve | Albanian | B | 48 | 81 | 3.00 | 5 |
4 | SOC 202 | Statistikë për Shkencat Sociale | Albanian | A | 48 | 77 | 3.00 | 5 |
5 | COM 204 | Elementët e komunikimit | Albanian | A | 48 | 77 | 3.00 | 5 |
6 | Albanian Elective | Albanian | D | 0 | 0 | 3.00 | - | |
Gjithsej | 272 | 359 | 19 | 30 |
Semestri5 |
||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Lënda | Gjuha | GL | L/S | PI | Kr | ECTS | |
1 | COM 303 | Etika e Medias dhe Legjislacioni | Albanian | B | 48 | 74 | 3.00 | 5 |
2 | COM 305 | Metodat e Kërkimit dhe Shkrimi Akademik | Albanian | A | 48 | 84 | 3.00 | 5 |
3 | COM 321 | Marketing Mediatik | Albanian | B | 48 | 77 | 3.00 | 5 |
4 | COM 301 | Hyrje në Analizë Ligjerimi | Albanian | B | 48 | 77 | 3.00 | 5 |
5 | COM 307 | Praktikë profesionale | Albanian | E | 48 | 72 | 3.00 | 5 |
6 | Albanian Elective | Albanian | D | 0 | 0 | 3.00 | - | |
Gjithsej | 240 | 384 | 18 | 30 |
Semestri6 |
||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Lënda | Gjuha | GL | L/S | PI | Kr | ECTS | |
1 | COM 304 | E Folura në Publik | Albanian | B | 48 | 101 | 3.00 | 6 |
2 | COM 312 | Intervistimi | Albanian | B | 48 | 109 | 3.00 | 6 |
3 | COM 398 | Punimi i Diplomës | Albanian | F | 48 | 106 | 3.00 | 6 |
4 | COM 306 | Bazat e Teorive te Perkthimit | Albanian | B | 48 | 97 | 3.00 | 6 |
5 | Albanian Elective | Albanian | D | 0 | 0 | 3.00 | - | |
Gjithsej | 192 | 413 | 15 | 30 |
Lëndët me zgjedhje |
|||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Lënda | Gjuha | GL | L/S | PI | Kr | ECTS |
EFL 102 | Anglisht II | English | E | 128 | 1 | 8.00 | 5 |
EFL 104 | Anglisht e Avancuar II | English | C | 80 | 40 | 5.00 | 5 |
COM 351 | Komunikimi Organizativ | Albanian | D | 48 | 77 | 3.00 | 5 |
COM 353 | Komunikimi Ndërkulturor dhe Ndërpersonal | Albanian | D | 48 | 77 | 3.00 | 5 |
HST 302 | Historia e Civilizimeve | Albanian | D | 48 | 102 | 3.00 | 6 |
COM 352 | Komunikim Politik | Albanian | D | 48 | 102 | 3.00 | 6 |
COM 354 | Menaxhimi i Burimeve Njerëzore | Albanian | D | 48 | 102 | 3.00 | 6 |
PIR 102 | Hyrje në Marredhenie Nderkombetare | Albanian | D | 48 | 102 | 3.00 | 6 |
PIR 301 | Historia e Integrimit dhe Institucionet e BE-së | Albanian | D | 48 | 77 | 3.00 | 5 |
PLS 302 | Historia e Mendimit Politik | Albanian | D | 48 | 102 | 3.00 | 6 |
COM 252 | Shtypi i Shkruar dhe Online | Albanian | D | 48 | 77 | 3.00 | 5 |
EFL 103 | Anglisht e Avancuar I | English | E | 80 | 45 | 5.00 | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)