
Emri i Lëndës : Shkrim dhe Raportim Lajmi I | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
COM 211-1 | B | 3 | 3 | 2 | 0 | 4.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | Albanian | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Shkrim dhe Raportim Lajmi I është një lëndë që u mëson studentëve parimet e një tregimi lajmesh, çfarë është lajm në vetvete dhe sesi ata të bëhen reporterë të suksesshëm. Studentët do të përvetësojnë mënyrën e ndërtimit të tregimit të lajmeve, ndërtimin e kreut etj. | |||||||
Objektivat | Kjo lëndë ka për objektiv të aftësojë studentët për të bërë dallimin midis një ngjarje të rëndomtë dhe një ngjarje që përbën lajm. Në fund të kursit ata do të aftësohen për të raportuar një ngjarje dhe të jenë në gjendje për të ndërtuar strukturën e një lajmi. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Reporteri në Punë- Një njoftim dhe një zjarr- Shpëtim i guximshëm- Iniciativa- Lokalizimi i një Tregimi nga Agjencitë- Telegrafike- TV pasqyron një zjarr- Tema të ndjeshme- Ditepuna e një reporter hetimor | |||||||
2 | Përbërësit e një tregimi lajmi- Saktësia- Filtrat e lajmeve- Atribuimi- Verifikimi- Vështrim prapa | |||||||
3 | Shkrimi i tregimit- Çfarë është lajm?- Disa përgjigje të shkurtra dhe të sotme- Vlerat e lajmit- Lajmet janë relative- Lexime të mëtejme | |||||||
4 | Veglat e Profesionit- Veglat e prekshme- Rregullat e redaksisë- Referencat bazë- Bashkëveprime- Akti i lirisë së informimit- Matematika për reporterët- Redaksia elektronike | |||||||
5 | Ndërtimi i Tregimit të Lajmeve- Ideja bazë- Planifikimi i tregimit një elementësh- Ndërtimi I tregimit shumëelementësh- Njësitë e tregimit- Piramida e përmbysur- Lexime të mëtejme | |||||||
6 | Kreu- Gjetja e kreut- Listë krerësh- Kreu i drejtpërdrejtë- Kreu i vonuar- Raportim i mirë i bazuar në kre të mirë- Kryefjalë – kallëzues – kundrinor- Sa më shkurt- Vendosja dhe ngjeshja e atribuimeve- Sa më e freskët- Ndjekjet- Sa më e lexueshme- Krerët e tregimeve në vazhdim | |||||||
7 | Qartësia- Bindja- Stili i përshtatshëm- Aftësia e të treguarit- Lexime për shkrimtarët- Shkruani, shkruani dhe rishkruani- Kujtesë- Lexime të mëtejme | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Tregimet e veçanta- Tregimi i veçantë- Tregimi i veçantë i suspenduar- Rregullat- Planifikimi- Tregimi i veçantë i lajmeve- Idetë e tregimit të veçantë- Tregimi i gjatë- Raportimi- Organizimi i tregimit- Futja e njerëzores në shkrim- Shkrimi- Një dokumentar televiziv- Serialet- Artikujt e gazetarëve të lirisëLexime të mëtejme | |||||||
10 | Shkrimi për transmetim- Rishkrimi i tregimeve të agjencive- Telegrafike- Ndërtimi dhe gjuha e fjalisë- Raportimi për transmetim- Raportimi dhe shkrimi për regjistrim- Paketimi i tregimeve të shkurtra të veçanta të lajmeve- Intervistimi- Përgatitja e dorëshkrimit- Aftësitë e transmetimit- Etika e redaktimit- Lexime të mëtejme | |||||||
11 | Gërmimi për informacion- Shtresa e parë e raportimit- Shtresa e dytë e raportimit- Raportimi hetimor- Shtresa e tretë e raportimit- Vënia në punë e këtyre shtresave | |||||||
12 | Si të Bëhen Vëzhgime të Logjikshme- Vështrimi në tërësi- Vëzhgimi me sfond- Vëzhgime të sakta- Kufizimet e tregimit- Raporti si ndërhyrës- Vëzhgimi pjesëmarrës- Raportim i përditshëm- Lexime të mëtejme | |||||||
13 | Mbledhja dhe Përdorimi i Sfondit- Përmbajtja e magazinës- Njohuri të veçanta dhe të përgjithshme- Përdorni gjithmonë sfond- Lexime të mëtejme | |||||||
14 | Gjetja ruajtja dhe përdorimi i burimeve- Burimet njerëzore- Rrjedhjet- Burimet fizike | |||||||
15 | Si përdoren burimet nga reporterët- Përmbledhje | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët do të marrin njohuritë bazë rreth raportimit dhe shkrimit të lajmit | |||||||
2 | Studentët do të jenë të aftë të përdorin sa më mirë burimet e informacionit, të ndërtojnë strukturën e një lajmi për gazetë, TV, radio, si dhe për tregimet e gjata. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 20 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 5 | 20 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 5 | 80 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 2 | 28 | |||||
Detyra | 5 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 10 | 10 | |||||
Provimi final | 1 | 10 | 10 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 128 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5.12 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)