
Emri i Lëndës : Anglisht e Avancuar I | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
EFL 103-2 | E | 1 | 5 | 0 | 0 | 5.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | English | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Ky kurs ka si qëllim të zhvillojë aftësitë e të mësuarit të studentëve duke i përfshirë ata në detyra, duke i lënë të punojnë në mënyrë të pavaruar me fjalor apo edhe burime të tjera gjuhësore. Kursi ka si qëllim të zhvillojë aftësitë gjuhësore të studentëve dhe sidomos aftësitë në kuptimin e leximit. | |||||||
Objektivat | Kursi ka për qëllim: - Të zhvillojë aftësitë verbale dhe të lexuarit të studentëve - Të përmirësojë përdorimin e fjalorit duke mësuar strategji gjatë leximit - Të mësojë si të shkruajnë letra, njoftime dhe tregime - Të zhvillojë njohuritë e artikujve leksikore duke përfshirë foljet dhe renditjet e tyre - Të zhvillojë aftësitë e ndërveprimit shoqëror të studentëve nëpërmjet mësimit sesi të nisin një bashkëbisedim dhe si të japin opinione | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Barrierat, Teater për të shurdhët. Gramatik: too\enough, countable\uncountable nouns | |||||||
2 | Gjendje dhe ndjenja: emocione, lumturi Tekste per analizë ‘Happy’ | |||||||
3 | Të shprehim ndjenjat Gramatik: koha e tashme dhe e tashme e vazhdueshme, Stative Verbs, Të shkruajm një ankese | |||||||
4 | Të fitosh para: punë\ profesione, paraja ka rëndësi | |||||||
5 | Të shprehim dhe të pyesim për opinion, të japim shpjegime. Gramatik –ing form, infinitive, ligjërata e drejte e zhdrejtë | |||||||
6 | Paisjet e shtëpisë: tekst për të analizuar ‘going underground’ Gramatik: Present Perfect and Present Perfect Continuous | |||||||
7 | Jeta moderne, trendet, stilet , tekst për të analizuar ‘Reality show fever’ | |||||||
8 | Mbiemrat dhe ndajfoljet, Provimi gjysëm final | |||||||
9 | Udhëtime- Pushimet ‘Guilty free Holiday’ Gramatik: modal verbs, word formation | |||||||
10 | Histori: figurat historike ‘History lesson’ paqe dhe konflikt, Gramatik: format e së shkuarës | |||||||
11 | Leksionet: tekst për të analizuar ‘Cyber school’ Të flasim për sistemin arsimor | |||||||
12 | Past Modal and word formation, Folur: të pyesim për konfirmim\ shprehim pasiguri. | |||||||
13 | Temat për planetin tokë, të shpëtojmë planetin tonë | |||||||
14 | Cikli i jetës, zakonet e të ushqyerit, fazat e jetës | |||||||
15 | Gramatikë: defining \non defining relative clauses, Përseritje. | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | - | |||||||
Përdorimi i komp. | - | |||||||
Të tjera | - | |||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët do të jenë në gjendje të kuptojnë fjalimin e gjatë dhë leksionet dhe të ndjekin linjat e ndërlikuara të argumentit në anglisht. | |||||||
2 | Studentët do të jenë në gjendje të lexojnë artikuj të gjuhës angleze dhe tekste në lidhje me temat bashkëkohore në të cilën shkrimtari miraton një këndvështrim të veçantë ose qëndrim. | |||||||
3 | Studentët do të jenë në gjendje të marrin pjesë në mënyrë aktive në diskutime akademike në gjuhën angleze, duke paraqitur, përshkrime të qarta të detajuara dhe të mbrojnë një pikëpamje të veçantë duke përshkruar avantazhet dhe disavantazhet e ndryshme. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 20 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 1 | 10 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 40 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 60 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 5 | 80 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 2 | 28 | |||||
Detyra | 1 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 8 | 8 | |||||
Provimi final | 1 | 15 | 15 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 131 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5.24 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)