
Emri i Lëndës : Metodat e Redaktimit | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
COM 214-1 | B | 4 | 3 | 0 | 0 | 3.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | Albanian | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Lënda parashikon trajtimin e temave që kanë të bëjnë me shpjegimin e rendësisë që mbart redaktimi për një histori para se ajo të publikohet, mënyrën se si punonjë redaktoret, sigurimin dhe trajtimin e lajmit, marrëdhënien me burimet, qasjen ndaj minoriteteve apo përfshirjen e të gjitha palëve të përfshira në histori. | |||||||
Objektivat | Në përfundim të kursit, synohet që studentët të kenë marrë dijet bazë për redaktimin e një lajmi, i cili fillon që nga konceptimi i tij deri në publikim. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Prezantimi i lendës Pse është e rendësishme që një histori të redaktohet. Si punojnë redaktorët | |||||||
2 | Përdorimi i citimeve. Shmangia e klisheve | |||||||
3 | 10 hapa për një histori më të mirë | |||||||
4 | Redaktimi skeptik | |||||||
5 | Paanshmëria dhe objektiviteti | |||||||
6 | Qasja ndaj lajmit. Si të vendosesh çfarë është e rendësishme Reagimi i audiencës | |||||||
7 | Kurioziteti.Çfarë do publiku të lexojë? Çfarë mund të publikohet dhe çfarë jo? | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Të mendosh specifikisht dhe jo në mënyrë të përgjithshme. Detajet | |||||||
10 | Të mendosh më gjerë. Zhvillimi i ngjarjes | |||||||
11 | Konteksti i lajmit. Backgroundi | |||||||
12 | Raportimi mbi çështje të ndjeshme si:Rraca,Feja | |||||||
13 | Raportimi ku në qendër janë fëmijet | |||||||
14 | Përgatitja e lajmit për publikim .Rikontrolli i fakteve, adresave, të dhënave që janë përfshirë në lajm | |||||||
15 | Publication: -Press -Audio/video -Online-Audio/ video-Online | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët do të jenë të aftë që me dijet e marra të trajtojnë në të gjitha hapat e saj një histori. | |||||||
2 | Studentët që ndjekin këtë kurs do ta shikojnë lajmin përtej një raportimi të thjeshtë. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 20 | ||||||
Kuize | 1 | 10 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 1 | 10 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 0 | 0 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 40 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 60 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 3 | 48 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 4 | 56 | |||||
Detyra | 1 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 10 | 10 | |||||
Provimi final | 1 | 12 | 12 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 126 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5.04 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)