
Emri i Lëndës : Shtypi i Shkruar dhe Online | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
COM 252-1 | D | 4 | 3 | 0 | 0 | 3.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | Albanian | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Lënda ofron një përmbajtje të zgjeruar mbi shtypin e shkruar dhe atë online. Në këtë kurs do të trajtohen në mënyrë të detajuar zhanret kryesore të gazetarisë, si dhe sfidat e shtypit tradicional përballë medias online. Cilat janë karakteristikat kryesore të shtypit shqiptar? Cilat janë sfidat e medias tradicionale në erën e zhvillimeve të vrullshme teknologjike? A do t’i mbijetojë shtypi medias online? Shtypi i shkruar përballë medias online do të jetë në fokus të këtij kursi. | |||||||
Objektivat | Në këtë kurs synohet që studentët: - Të kuptojnë dhe njohin të gjitha zhanret e gazetarisë tradicionale. - Të njohin dhe zhvillojnë njohuritë e tyre mbi zhvillimet e vazhdueshme të medias online. - Të aftësohen mbi mënyrat e përcjelljes së informacionit nëpërmjet shtypit të shkruar dhe medias online. - Të konceptojnë më qartë sfidën midis medias tradicionale dhe asaj të re. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Interneti dhe Komunikimi Masiv- Ideja e lindjes së internetit dhe internet sot- Interneti, një media heterogjene | |||||||
2 | Interaktiviteti në mediat online | |||||||
3 | Multimedialiteti dhe Hipertekstualiteti në mediat online | |||||||
4 | Gazetaria qytetare dhe konvergjenca- Sfida e mediave në ditët e sotme | |||||||
5 | Mediat onine dhe tranformimi i rolit të audiencave | |||||||
6 | Raportimi për web- Udhëzime për shkrimin në web | |||||||
7 | Mediat sociale dhe etapa e re revolucionit teknologjik në komunikim | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Blogjet dhe blogimi si praktikë e re gazetareske | |||||||
10 | Etika e mediave të reja | |||||||
11 | Modeli ekonomik i mediave me bazë rrjetin- Sfidat dhe nevoja për një model të qëndrueshëm | |||||||
12 | Historia e shtypit botëror- Të dhëna për pamfletin- Dallimi midis polemikës dhe pamfletit | |||||||
13 | Diskutim mbi zhanret; Reportazhi, Fejtoni, Editoriali, Komenti dhe Artikulli publicistik | |||||||
14 | Prezantim i punimeve | |||||||
15 | Prezantim i punimeve | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët do të pajisen me njohuri mbi shtypin dhe median online. | |||||||
2 | Studentët do të jenë të aftë të dallojnë dhe përgatisin lajme për t’i publikuar në gazeta, revista dhe faqe interneti. | |||||||
3 | Studentët do të jenë në gjendje të diskutojnë e të mbrojnë mendimet dhe idetë e tyre mbi median shqiptare në përgjithësi, si kontribut për ndërtimin e një shoqërie të lirë dhe të integruar. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 20 | ||||||
Kuize | 1 | 10 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 1 | 10 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 3 | 48 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 4 | 56 | |||||
Detyra | 1 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 8 | 8 | |||||
Provimi final | 1 | 13 | 13 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 125 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)