
Emri i Lëndës : Anglisht e Avancuar I | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
EFL 103-1 | E | 1 | 5 | 0 | 0 | 5.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | English | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Ky kurs ka si qëllim të zhvillojë aftësitë e të mësuarit të studentëve duke i përfshirë ata në detyra, duke i lënë të punojnë në mënyrë të pavaruar me fjalor apo edhe burime të tjera gjuhësore. Kursi ka si qëllim të zhvillojë aftësitë gjuhësore të studentëve dhe sidomos aftësitë në kuptimin e leximit. | |||||||
Objektivat | Kursi ka për qëllim: - Të zhvillojë aftësitë verbale dhe të lexuarit të studentëve - Të përmirësojë përdorimin e fjalorit duke mësuar strategji gjatë leximit - Të mësojë si të shkruajnë letra, njoftime dhe tregime - Të zhvillojë njohuritë e artikujve leksikore duke përfshirë foljet dhe renditjet e tyre - Të zhvillojë aftësitë e ndërveprimit shoqëror të studentëve nëpërmjet mësimit sesi të nisin një bashkëbisedim dhe si të japin opinione | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Mësimi 1. “Crossing Barriers” komunikimi , gjuha dhe menyrat e komunikimit. | |||||||
2 | Shprehjet idiomatike, Letra formale dhe jo formale | |||||||
3 | Material dëgjimi dhe të foluri rreth personazheve publike, Ushtrime Shtese | |||||||
4 | Mësimi 2. “Moods and Feeling” Te shprehim ndjenja dhe emocione, | |||||||
5 | Koha e tashme/ e vazhdueshme. Te kerkojme informacion dhe te bejme ankesa | |||||||
6 | Mesimi 3. “Making a Living” profesionet/ punet Tekst “Why don’t you get a proper job?” | |||||||
7 | Ligjerata e dreje/zhdrejte, ing-form/infinitive. Te shprehim dhe te kerkojme per opionion. | |||||||
8 | Provim i ndërmjetëm. | |||||||
9 | Mësimi 4 “Make Yourself at Home” Paisjet e shtepise, Tekst “Great Expectations” | |||||||
10 | Mesimi 5 “Modern Living” stiletet e jeteses, trendet, Tekst “The magic of Pantomime” | |||||||
11 | Mësimi 6. “Going to places” Pushimet, udhetimet, Text “The moon and Sixpence”Foljet modale | |||||||
12 | Mesimi 7. “History” Paqe dhe konflikt, Leksione Historie, Gramatik format e se shkuares | |||||||
13 | Mesimi 8. “Learning Lessons” Arsimi, “ The Cyber School” Teme diskutimi: Sistemi arsimor | |||||||
14 | Mesimi 9 “Planet Issues” Ceshtje te mjedisit, Si te mbrojme token, Gramatik: Format e se ardhmes | |||||||
15 | Mesimi 10 “The cycle of Life” Shendeti, Fazat e jetes, Perseritje | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | - | |||||||
Përdorimi i komp. | - | |||||||
Të tjera | - | |||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët do të jenë në gjendje të kuptojnë fjalimin e gjatë dhë leksionet dhe të ndjekin linjat e ndërlikuara të argumentit në anglisht. | |||||||
2 | Studentët do të jenë në gjendje të lexojnë artikuj të gjuhës angleze dhe tekste në lidhje me temat bashkëkohore në të cilën shkrimtari miraton një këndvështrim të veçantë ose qëndrim. | |||||||
3 | Studentët do të jenë në gjendje të marrin pjesë në mënyrë aktive në diskutime akademike në gjuhën angleze, duke paraqitur, përshkrime të qarta të detajuara dhe të mbrojnë një pikëpamje të veçantë duke përshkruar avantazhet dhe disavantazhet e ndryshme. | |||||||
4 | Studentët do të jenë në gjendje të marrin shënime dhe të shkruajnë ese dhe përmbledhje në anglisht. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 30 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 1 | 10 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 5 | 80 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 3 | 42 | |||||
Detyra | 1 | 4 | 4 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 3 | 3 | |||||
Provimi final | 1 | 5 | 5 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 134 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5.36 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)