
Emri i Lëndës : Etika e Medias dhe Legjislacioni | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
COM 303-1 | B | 5 | 3 | 0 | 0 | 3.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | Albanian | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Përveç të drejtave dhe detyrimeve ligjore, mediat kanë edhe nje pergjegjesi morale,etikenë informimin dhe komunikimin e publikut duke ndikuar drejtperdrejtë në formimin e personalitetit të njeriut por edhe në zhvillimin e gjithë shoqërisë dhe jetës demokratike. Kursi në të gjitha modulet e tij mbeshtetet në parashtrimin e argumentave se komunikimi mediatik, informimi kanë gjithmonë si parakusht respektimin e deontologjisë e etikës profesionale. Parë në këtë këndvështrim, lenda është e ndertuar mbi debate interaktive mbi liritë dhe pergjegjësitësi dy shtylla të rendësishme në kërkimin e së vertetës,informimin dhe komunikimin publik. Ndërthurja e elementeve teorike me çeshtje e raste konkrete nga media e huaj e shqiptare, të prezantuara shpesh nga vetë studentët i ndihmon ata të reflektojnë ,të komunikojnë e të gjejnë një përgjigjetë dilemave etike te përgjegjësia profesionale,te lira e informimit duke respektuar të drejtat e liritë individuale dhe deontologjinë profesionale. Në funksion të nxitjes së debatit dhe reflektimit mbi çeshtje të ngritura,do të bëhet e mundur edhe prania gjatë orëve e personaliteteve të ndryshme nga fusha e gazetarisë ,të drejtave të njeriutdhe jurisprudenca. | |||||||
Objektivat | •Kjo lendë do të ndihmojë studentët të kuptojnë: -Përveç të drejtave dhe detyrimeve ligjore,mediat kanë edhe nje pergjegjesi morale ,etike në informimin dhe komunikimin e publikut duke ndikuar drejtperdrejtë në formimin e personalitetit të njeriut por edhe në zhvillimin e gjithë shoqërisë dhe jetës demokratike. -Deontologjia e medias është një tërësi parimesh e regullash profesionale të detyrueshme për tu zbatuar e që e ndihmojnë gazetarin t’i japë përgjigje dilemave të caktuara etike me të cilat ndeshet çdo ditën e kërkimt të së vërtetës. -Të njohë,të respektojë legjislacionin mbi të drejtën e lirinë e shprehjes por edhe mbi respektimin e të drejtave të njeriut. -Të ndihmojë studentët për t’u përgatitur për situata të ndryshme etike me të cilat mund të ndeshen në ushtrimin e profesionit. -Të kuptojnë se e drejta e informimit i përket edhe publikut që kërkon që informacioni i dhënë nga gazetari të transmetohet,të komentohet me ndershmëri profesionale,larg manipulimeve,spekullimeve,interferencve politike e sociale që mund të nxisin reagime të ndryshme në një shoqëri të hapur. Lenda synon një riafirmim të vlerave etike morale,kodeve deontologjike duke zhvilluar qëndrimet profesionale dhe aftësitë personale të nevojshme për përgatitjen e studentëve si specialistë të komunikimit | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Etika e informimit:Një profesion në kërkim të së vërtetës | |||||||
2 | Raporti midis etikës dhe deontologjisë së informimit | |||||||
3 | Dilemat etike/kodet etike/ | |||||||
4 | E drejta e informimit/Raportet pronar, kryeredaktor, gazetar | |||||||
5 | Legjislacioni/ Komisionet/ Autoritetet/ Media audiovizive/ | |||||||
6 | Censura,autocensura,/E vërteta e manipuluar/ Garantimi i lirisë së shprehjes | |||||||
7 | Detyrimet , përgjegjësitë etike,morale ,ligjore – dhe- të drejtat e gazetarit | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Privacia, raporti midis ligjit ,moralit dhe etikës | |||||||
10 | Konventat nderkombetare /Instrumentat vetrregullues | |||||||
11 | Etika e mediave të reja | |||||||
12 | Cfarë është e çfarë nuk është gazetaria investigative/dilemat etike | |||||||
13 | Informimi e manipulimi publik ndermjet industrisë së reklamave | |||||||
14 | Fotografia/Etika e fotove dhe videove | |||||||
15 | Marrëdhenit publike dhe mesazhet etike | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët do të përvetësojnë njohuri për t’u përgatitur për situata të ndryshme etike me të cilat mund të ndeshet në ushtrimin e profesionit. | |||||||
2 | Studentet do njohin legjislacionin vendas dhe konventat nderkombëtare, të drejtat,detyrimet e përgjegjësitë | |||||||
3 | Ndermjet debateve,formave interaktive,të ftuarëve studentët do të aftesohen e ndergjegjësohen për domosdoshmërinë e respektimit të deontologjisë e etikës profesionaleLenda synon rritjen e komunikimit, reflektimin,profesionalizin ndermjet respektimit të elementeve bazë të komunikimit e informimit. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 20 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 1 | 30 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 0 | 0 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 3 | 48 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 4 | 56 | |||||
Detyra | 1 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 8 | 8 | |||||
Provimi final | 1 | 10 | 10 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 122 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 4.88 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)