
Emri i Lëndës : Anglisht e Avancuar I | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
EFL 103-1 | E | 1 | 5 | 0 | 0 | 5.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | English | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Silabusi i këtij kursi ka një strukturë që përfshin një gramatikë dhe fjalor për zhvillimin e të dëgjuarit, të folurit, të shkruarit dhe të lexuarit. Për sa i përket leximit do të theksohet kuptimi i tij, njohja e fjalorit dhe leximi më i gjerë. Ky kurs ka si qëllim të zhvillojë aftësitë e të mësuarit të studentëve duke i përfshirë ata në detyra, duke i lënë të punojnë në mënyrë të pavaruar me fjalor apo edhe burime të tjera gjuhësore. Kursi ka si qëllim të zhvillojë aftësitë gjuhësore të studentëve dhe sidomos aftësitë në kuptimin e leximit. Tekstet e këtij kursi do të ndihmojnë studentët të përmirësojnë aftësinë e të kuptuarit në çështje të ndryshme (p.sh shkenca sociale, shkenca natyrore dhe shkencat humane) me metoda të ndryshme të diskursit( p.sh interpretim, tregim dhe argumentim). Tekstet përfshijnë aspekte kulturore të vendeve Anglisht folëse Bashkëkohore duke ndihmuar edukimin ndërkulturor të studentëve. Shkrimi është zhvilluar nëpërmjet studimit më të thellë të strukturës gramatikore dhe praktikës së teknikave të shkrimit të paragrafëve dhe sidomos eseve pesë paragrafëshe. Studentët përmirësojnë aftësinë e tyre në formimin e fjalive të tipeve të ndryshme. | |||||||
Objektivat | Kursi ka për qëllim: - Të zhvillojë aftësitë verbale dhe të lexuarit të studentëve - Të përmirësojë përdorimin e fjalorit duke mësuar strategji gjatë leximit - Të mësojë si të shkruajnë letra, njoftime dhe tregime - Të zhvillojë njohuritë e artikujve leksikore duke përfshirë foljet dhe renditjet e tyre - Të zhvillojë aftësitë e ndërveprimit shoqëror të studentëve nëpërmjet mësimit sesi të nisin një bashkëbisedim dhe si të japin opinione | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Stili jetesës, Lexim Fjalori: Veshjet, shprehjet me 'Get' Gramatikë: sjellja e zakonshme: used to, would Shkrim: Përshkrimi i njerëzve Libri ushtrimeve | |||||||
2 | Energji e lartë, Lexim Fjalori: Muzika, sporti Gramatikë: mënyrat indirekte për të pyetur Emrat foljor dhe paskajorja Libri ushtrimeve. Shkrim | |||||||
3 | Një ndryshim për mirë? Lexim Fjalori: Makinat dhe Pajisjet Gjuha: shkalla krahasore, nyja Libri ushtrimeve | |||||||
4 | Gati për lexim Përsëritje e gramatikës Test 1 | |||||||
5 | Një tregim i mirë, Lexim Fjalori: filmat, folja 'Take' Gramatikë: koha e shkuar Shkrim: Një tregim Libri ushtrimeve | |||||||
6 | Të bësh detyrën tënde, Lexim Fjalori: parafjalët, bota e punës Gramatikë: Obligim, domosdoshmëri dhe leje Libri ushtrimeve Ushtrime me folje modale | |||||||
7 | Marrëdhënie relative, Lexim Fjalori: Përshkrimi i njerëzve; folja 'Have'; foljet frazore Gramatikë: fjalitë përcaktuese dhe jo-përcaktuese Libri ushtrimeve Shkrim. Shkrimi eseve | |||||||
8 | Provim gjysmëfinal | |||||||
9 | Përsëritje kapitujt 4,5,6, Vlera për para: lexim Fjalori: shopping; folja frazore 'Come'; qytetet dhe fshatrat Gramatikë: koha e kryer; preferencat Libri i ushtrimeve | |||||||
10 | Udhëtimi në kohë: Lexim Fjalori: Të udhëtosh, foljet frazore Gramatikë: E ardhmja Libri ushtrimeve, Shkrim Zgjedhje multiple | |||||||
11 | Fakt apo trillim: lexim Fjalori: foljet frazore: Give Gramatikë: foljet modale; pyetjet me pjesë fundore (question tags) Libri ushtrimeve, Shkrim Lexim me vende bosh, zgjedhje multiple | |||||||
12 | Gati për lexim Shkrimi e-mail-ve Përsëritje e kohëve të foljes Test 2 | |||||||
13 | Asgjë përveç së vërtetës: lexim Fjalori: foljet frazore Gramatikë: Pësorja Libri ushtrimeve, Shkrim Lexim me vende bosh, zgjedhje multiple | |||||||
14 | Cfarë po ndodh në Tokë?: lexim Fjalor:foljet frazore: 'Put'; koha Gramatikë: kushtorja Libri ushtrimeve, shkrim Lexim me vende bosh, zgjedhje multiple | |||||||
15 | Përsëritje | |||||||
16 | Provim final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | - | |||||||
Përdorimi i komp. | - | |||||||
Të tjera | - | |||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët do të përdorin gjuhën në mënyrë të rrjedhshme për qëllime akademike, shoqërore dhe profesionale | |||||||
2 | Studentët do të tregojnë një aftësi në kuptimin e strukturave gramatikore si: kohët e foljes, foljet modale, formën passive, paskajoren etj. | |||||||
3 | Studentët mund të mbajnë shënime të plota e të qarta dhe të vazhdojnë të marrin pjesë nëpër seminare dhe takime | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 30 | ||||||
Kuize | 2 | 20 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 5 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 55 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 45 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 5 | 80 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 2 | 28 | |||||
Detyra | 0 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 8 | 8 | |||||
Provimi final | 1 | 15 | 15 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 131 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5.24 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)