
Emri i Lëndës : Bazat e Semiotikes | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
COM 201-1 | A | 3 | 3 | 0 | 0 | 3.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | Albanian | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Semiotika e tekstit pohon se në të vërtetë me anë të këtij përcaktimi kuptohet një teori e nyjëtuar, konceptet operative të së cilës përdoren për të përshkruar organizimin e teksteve. Të aplikosh instrumentët metodologjikë në tekstet që do të jenë objekte të analizave semiotike do të thotë që të zotërosh një lloj intuite, një lloj mprehtësie interpretuese si dhe ndjeshmëri artistike. Por kjo nuk do të thotë aspak se leximi semiotik i teksteve është tërësisht subjektiv dhe arbitrar. Analiza semiotike synon të risë inteligibilen, përkatësinë dhe dallueshmërinë e teksteve që studion. (Me inteligibile do të kuptonim më tepër kuptueshmëri, kundër mjegullnajës së përmbajtjes e cila vjen prej interpretimeve të shpejta intuitive). Përmes të analizave semiotike me qëndrim kritik dhe analitik synohet të ndjerët dhe të kuptuarit e teksteve autentike, të njëmendët që jo vetëm shembëllejnë të vërteta që nuk vjetërohen, por arrijnë edhe të krijojnë të tilla. | |||||||
Objektivat | Të marrë njohuri bazë të kësaj teorie të nyjëtuar Të përvetësohen konceptet operative për të përshkruar organizimin e teksteve Të arrijnë studentët që duke aplikuar instrumentët metodologjikë në tekstet që do të jenë objekte të analizave semiotike Të rrisin aftësinë zotëruese intuitive, atë lloj mprehtësie interpretuese dhe atë lloj mprehtësie që kërkohet. Të nxitet të vështruarit kritik si dhe ndjeshmëria artistike gjatë të lexuarit semiotikm, duke shmangur leximin tërësisht subjektiv dhe arbitrar, ose përdorimin e tekstit. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Në botën e semiotikës; Çfarë është semiotika? - Nocioni mbi semiotikën dhe përbërësit e saj - tekstet, shenjat. - Humbja e Gjuhës: kur gjuha del e tepërt. - Shenja. Njerezit dhe shenjat. Llojet e shenjave | |||||||
2 | Situatat e komunikimit dhe llojet e tyre; - Sistemet shenjore -Çfare do te thotë sistem? - Si eshtë ndertuar një sistem shenjor. | |||||||
3 | Rregullat e përdorimit të sistemeve shenjore; Veprimi i ndësjelltë i sistemeve shenjore - Përkthimi - Përdorimi dytësor i shenjave | |||||||
4 | Shenjat në kulturë - Numra të mençur - Duart dhe shenjat - Gurët shndërrohen gjithshtu në shenja. - Gjuha e vallëzimit -Gjuha si sistem shenjor | |||||||
5 | Semiotika e ritualit; Semiotika e dasmës shqiptare; Teori & Praktikë interpretimi të sistemit shenjor | |||||||
6 | Nivelet e receptimit te tekstit semiotik dhe interpretimi i tij - Shenjat, thelbi dhe cilësitë e saj - Struktura e klasifikimit të shenjave | |||||||
7 | Tre dimensionet e tekstit semiotik | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Bazat semiotike të veprimtarisë komunikative - Marrëdhëniet komunikative në sistemin | |||||||
10 | Analiza semiotike e mesazhit të reklamës - Analiza komplekse e mesazhit të reklamës | |||||||
11 | - Reklama si tekst i kreolizuar - Baza metaforike e tekstit të kreolizuar të reklamës. | |||||||
12 | - Njësitë themelore dhe nocionet e semiotikës së tekstit. - Nocioni i shprehjes - Sintaktika | |||||||
13 | - Mbi atmosferën e semiotikës - Semantika - Pragmatika | |||||||
14 | Semiosfera - Interteksti dhe Inosfera (sfera e informacionit - informsfera) - Semiotika e gjesteve: | |||||||
15 | - Mbi Gjuhën e shurdhmemecëve - Mbi vëllezerit tanë të vegjël (kafshët) - Mbi paratë - Mbi gradat dhe dekoratat | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Të njihet studenti me rregullat themelore të artit të të shkruarit | |||||||
2 | Studenti duhet të kryejë punime me nivel të lartë shkencor (ese, detyra kursi, punim diplome) | |||||||
3 | Të nxitet të menduarit kritik, duke u shfaqur në aktin e ndjeshmërisë së veprës, si dhe të kuptuarit të saj. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 40 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 3 | 48 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 4 | 56 | |||||
Detyra | 0 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 10 | 10 | |||||
Provimi final | 1 | 10 | 10 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 124 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 4.96 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)