
Emri i Lëndës : Metodat e Redaktimit | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
COM 214-1 | B | 4 | 3 | 0 | 0 | 3.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | Albanian | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Lënda parashikon trajtimin e temave që kanë të bëjnë me shpjegimin e rendësisë që mbart redaktimi për një histori para se ajo të publikohet, mënyrën se si punonjë redaktoret, sigurimin dhe trajtimin e lajmit, marrëdhënien me burimet, qasjen ndaj minoriteteve apo përfshirjen e të gjitha palëve të përfshira në histori. | |||||||
Objektivat | Në përfundim të kursit, synohet që studentët të kenë marrë dijet bazë për redaktimin e një lajmi, i cili fillon që nga konceptimi i tij deri në publikim. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Prezantim i lëndës. Diskutim i temave. Çfarë është editimi? Të mendosh si editor. Kredoja e një editori. | |||||||
2 | Menaxhimi i historisë që tregohet - 10 hapa drejt një tregimi më të mirë: Si të punoni me reporterët në një plan të fokusuar përpara se të raportojnë. Menaxhimi i Redaktorit: Trajnoni Reporterët që t'ju trajnojnë për rezultate më të mira të historisë. | |||||||
3 | Media sociale: Integrimi i saj që audienca juaj të jetë interaktive dhe e përfshirë. Gjykimi i lajmeve: Si të vendosni se çfarë është e rëndësishme. Kurioziteti: Si ta ushqeni këtë tipar dhe të jeni | |||||||
4 | Analizimi i historisë që tregohet - Shihni Figurën e Madhe: Si t'i përgjigjeni pyetjes | |||||||
5 | Atribuoni: Si të Siguroni Atribuimin e duhur, Tregimi i burimeve dhe Thelbi. Shfaq mos bëj përmbledhje apo përshkrime: Si të përfshini anekdota, shembuj dhe detaje. Konteksti: Si të sigurojmë sfondin dhe rëndësinë. Vështrim më i afërt: Si të tregoni se ku funksionon tregimi dhe ku ka nevojë për të funksionuar. | |||||||
6 | Vlerësimi i tregimit të historisë - Redaktimi dyshues: Bëni pyetjet kryesore paragraf më paragraf. Konkurrenca e interesave digjitale: Si t'i mbani lexuesit me vete. | |||||||
7 | Ndjeshmëria: Orientimi seksual / gjinia / raca / feja / pamundësia / mosha. Mbajtja e një tregimi: 10 Shenja paralajmëruese që një histori | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Redaktimi i Historisë – Trajtojeni redaktimin si një mister: Si t’i qaseni një historie. Editimi për stilin AP. Redaktimi për Gramatikën. Redaktimi për Drejtshkrimin. Redaktimi për shenjat e pikësimit. Redaktimi për Saktësinë. | |||||||
10 | Redaktimi për Ndershmërinë. Editimi për Balancën. Shkrimi i ngushtë: Si ta mbajmë të thjeshtë Si të identifikoni 10 vendet për të prerë pjesë të historisë. Tranzicioni: Si të ndryshojmë temat dhe folësit. Gjuha e gjallë: Zgjidhni folje të forta dhe shmangni klishetë. | |||||||
11 | Kuptimi i kërkesave speciale në histori. Trajtimi i platformave dhe mjeteve të shumëfishta: Si t'i shqyrtoni opsionet tuaja, me zgjuarsi. Afatet digjitale: 10 këshilla. Elementet e Uebit: 5 Këshilla. Etika. Shija. | |||||||
12 | Paraqitja dhe shitja e tregimit. Titujt, Fjalët kyçe dhe të dhënat. Pikat e Hyrjes dhe Pikat e Përfshirjes. Vizualizimi i të dhënave. Fotografitë. Promovimet dhe Referencat. | |||||||
13 | Përdorimi i autoritetit me përgjegjësi. Korrigjimet: Në pronësi të gabimeve. Besueshmëria: Vendoseni veten tuaj përpara qortimit. | |||||||
14 | Plagjiatura dhe fabrikimi: Çfarë mund të bëjnë redaktorët. Presioni i afatit: Si të mblidhemi në redaksi. Vazhdoni të bëni pyetje. | |||||||
15 | Prezantim Projekti | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët do të jenë të aftë që me dijet e marra të trajtojnë në të gjitha hapat e saj një histori. | |||||||
2 | Studentët që ndjekin këtë kurs do ta shikojnë lajmin përtej një raportimi të thjeshtë. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 40 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 3 | 48 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 4 | 56 | |||||
Detyra | 0 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 10 | 10 | |||||
Provimi final | 1 | 12 | 12 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 126 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5.04 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)