
Emri i Lëndës : Anglisht I | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
EFL 101-2 | A | -1 | 5 | 0 | 0 | 5.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | ||||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Gjatë këtij semestri fokusi do jetë që studentët të mësojnë bazat e Anglishtes. Si të shkruajnë, të lexojnë dhe të komunikojnë Anglisht. Kjo do arrihet dhe ndërmjet tematikave të ndryshme të librit dhe aktiviteteve tjera shtesë. | |||||||
Objektivat | Në fund të semestrit studentët duhet të jenë në gjendje të flasin, të shkruajnë dhe të lexojnë Anglisht. Niveli i tyre duhet të përmirësohet ndjeshëm ndërmjet fjalorit të pasur, letrave dhe eseve që duhet të shkruajnë si dhe nga diskutimet dhe ndërveprimi shoqëror në këtë lëndë. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Familjet, Shtetet, Kombësitë. | |||||||
2 | Punët & Vendet e punës, Rutinat e përditshme, Aktivitetet në kohën e lirë. | |||||||
3 | Llojet e pushimeve, Mjetet e transportit. | |||||||
4 | Moti, Veshjet, Ndjenjat. | |||||||
5 | Sportet, Problemet shëndetësore, Pijet dhe ushqimet. | |||||||
6 | Festat, Ditët speciale. | |||||||
7 | Festivalet. | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal. | |||||||
9 | Problemet mjedisore, Materialet, Mbrojtja e mjedisit. | |||||||
10 | Paraqitja, Anëtarët e familjes. | |||||||
11 | Dyqanet dhe shërbimet. | |||||||
12 | Filma, TV, Muzikë. | |||||||
13 | Teknologjia, Arti. | |||||||
14 | Argëtimi. | |||||||
15 | Përsëritje të temave. | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | - | |||||||
Përdorimi i komp. | Po | |||||||
Të tjera | - | |||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët do të kuptojnë dhe do të përdorin shprehje të përditshme dhe fjalorin bazë. | |||||||
2 | Studentët do të komunikojnë në dialogje të thjeshta, të prezantojnë veten, të bëjnë pyetje dhe të japin përgjigje. | |||||||
3 | Komunikimet e thjeshta do të jenë të realizueshme. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 25 | ||||||
Kuize | 3 | 15 | ||||||
Projekte | 1 | 10 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 60 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 40 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 5 | 80 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 2 | 28 | |||||
Detyra | 1 | 1 | 1 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 3 | 3 | |||||
Provimi final | 1 | 3 | 3 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 115 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 4.6 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)