
Emri i Lëndës : Historia e Medias | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
COM 112-1 | A | -1 | 3 | 0 | 0 | 3.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | ||||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Kjo lëndë fokusohet në historinë e masmedias botërore – tek njerëzit, institutet dhe idetë që përshkruan të shkuarën e që do të influencojnë edhe të ardhmen. Në këtë lëndë do të trajtohen tema të ndryshme që kanë të bëjnë me historinë e medias duke përfshirë këtu ndryshimet e teknologjisë, të roleve sociale si dhe ndryshimet e strukturave të biznesit të masmedias. | |||||||
Objektivat | ||||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Hyrje në kurs Objektivat e kursit Rregullat baze dhe procesi | |||||||
2 | Bazat e Gazetarisë: Rasti Blair Jayson Amendamenti i Parë | |||||||
3 | Funksionet e Medias Llojet e Medias Audienca Produksioni dhe shpërndarja | |||||||
4 | Regjimet politike dhe doktrinat e lirisë së shtypit | |||||||
5 | Historia e librit | |||||||
6 | Historia e radios | |||||||
7 | Historia e transmetimeve televizive | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Historia e shtypit të shkruar | |||||||
10 | Ndikimi i mjeteve të komunikimit tek publiku në gjysmën e pare të shekullit XX | |||||||
11 | Lindja e internetit dhe sfidat e tij me mediat | |||||||
12 | Influenca mediatike dhe etika | |||||||
13 | Mediat. Opinioni Publik. Hapesira publike | |||||||
14 | Industria e revistave | |||||||
15 | Marrëdhëniet publike dhe reklama | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët do të pajisen me njohuri bazë mbi shkencat e komunikimit | |||||||
2 | Studentët do të jenë të aftë të njohin dhe përdorin sa më mirë burimet e informacionit | |||||||
3 | Studentët do të jenë në gjendje të diskutojnë dhe të mbrojnë rëndësinë e gazetarisë në ndërtimin e një shoqërie të lirë. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 30 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 1 | 20 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 60 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 40 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 3 | 48 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 5 | 70 | |||||
Detyra | 1 | 1 | 1 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 1 | 1 | |||||
Provimi final | 1 | 2 | 2 | |||||
Të tjera | 1 | 3 | 3 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 125 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)