
Emri i Lëndës : Filozofi Komunikimi | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
COM 203-1 | B | 3 | 3 | 0 | 0 | 3.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | Albanian | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Lënda fokusohet në shpjegimin e përmbajtjes së komunikimit si një veprimtari sociale me rëndësi për individin dhe shoqërinë. Në të zenë vend simbolika dhe kuptimi i kumtit, mënyrat e komunikimit, proceset socializuese, mbikëqyrja argëtimi dhe influencimi i sjelljes njerëzore, etj. Në kurs do veçohet roli i mediave klasike e atyre të reja, i reklamës e i MP, i filmit dhe në përgjithë i kulturës së imazhit etj. | |||||||
Objektivat | Aftësimi i studentëve për analizimin e dukurive mediatike dhe procesin e komunikimit, organizmi i punës në grup, kryerja e sondazheve të pjesëshme, hartimi i mesazheve të qarta dhe përpunimi i feedback-ut të konsumatorëve mediatikë, etj. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Objekti i Studimit të Filozofisë së Komunikimit. Lindja dhe Zhvillimi i Filozofisë | |||||||
2 | Dija, Kuptimi dhe Fjalët, Dyshimi, e Vërteta dhe Gënjeshtra - Bertrand Russell | |||||||
3 | Mendimi i Shkollave Kryesore të Komunikimit | |||||||
4 | Teoritë Kritike të Komunikimit; Lexim i ri i Lukacs-it dhe Adorno-s | |||||||
5 | Teoritë Kritike të Komunikimit; Lexim i ri i Marcuse-s, Horkheimer-it dhe Habermas-it | |||||||
6 | Modelet Bashkëkohore të Komunikimit, Ndërveprueset –Paul Watzlawick | |||||||
7 | Kërkimi Kritik në Kolumbia – Lazarsfeld dhe Merton | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Raporti midis Medias dhe Politikës, Shkolla Strukturaliste- Pierre Bourdieu | |||||||
10 | Shkolla e Komunikimit Digjital-Pavlik dhe Scherer | |||||||
11 | Diskutim Kritik mbi Mendimin e Shkollave të Komunikimit. Të Komunikosh Komunikimin | |||||||
12 | Rrjedhojat Sociale të Internetit. Leximi, Kuptimi dhe Keqkuptimi | |||||||
13 | Prezantim i projektit | |||||||
14 | Psikologjia e Popujve dhe e Turmave - Gustave Le Bon | |||||||
15 | Vështirësitë e Studimeve mbi Komunikimin. Të Denatyralizosh Komunikimin. | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët do të pajisen me njohuri bazë mbi filozofinë e komunikimit | |||||||
2 | Studentët do të jenë të aftë të njohin dhe përdorin sa më mirë burimet e informacionit mbi këtë fushë | |||||||
3 | Studentët do të jenë në gjendje të diskutojnë dhe të mbrojnë tema të ndryshme lidhur me filozofinë e komunikimit | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 30 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 1 | 20 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 60 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 40 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 3 | 48 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 4 | 56 | |||||
Detyra | 1 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 11 | 11 | |||||
Provimi final | 1 | 14 | 14 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 129 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5.16 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)