Studentët në Marrëdhënie Publike dhe Komunikim Marketingu, si edhe studentët e Shkencave të Komunikimit në Kolegjin Universitar “Bedër”, zhvilluan një leksion të hapur në kuadër të lëndës “Marekting Digjital”.
I ftuar për të ligjëruar dhe diskutuar me studentët ishte Elvin Civicin, drejtori i departamentit te digjital në kompaninë McCann Tirana.
Z. Civici foli rreth faktit se sa i rëndësishëm është drejtuesi në një kompani, sidomos marketingu, në lidhje me përcaktimin e roleve dhe detyrave për punonjësit dhe për veten e tij.
Më tëj ai, diskutoi me studentet rreth marketingut digjital, përparësitë dhe pengesat, duke theksuar si çelës gjithmonë përditësimin e faqeve.
Duke iu shpjeguar studentëve, se si praktikohet marketingu digjital, ai, e ndau punën ne tre seksione:
Së pari, seksioni prodhimit, ku ndërtohen website, aplikacione, me fokus kryesor gjithmonë klientin.
Së dyti, seksioni i kontentit (përmbajtjes) për mediat sociale dhe online, nga ku duhet të kuptohet se çfarë po kërkon klienti.
Së treti, seksioni reklamimit, nga i komunikohen mesazhet audiencës.
Gjatë leksionit, studentët patën mundësin të bënin pyetje rreth temës, dhe kryesisht mediave të reja dhe digjitale.