Themeluesi dhe drejtuesi i Bussines Mag dhe New Media Digjital, Gerti Boshnjaku, ishte i ftuar në një leksion të hapur me studentët e vitit të dytë Master në Shkenca Komunikimi në profilet Marrëdhënie Publike dhe Gazetari. Leksioni u mbajt në kuadër të lëndës Marketing Mediatik dhe të lëndës Konceptim dhe menaxhim fushatash.
Z. Boshnjaku foli rreth temës së blerjes së hapsirës mediatike dhe planit të medias në lidhje me reklamat. Ai shpjegoi se arrihet blerja e haspirës mediatike, si kordinohen me fashat e orareve dhe roli që ka një agjenci marketingu mes medias dhe kompanisë.
Studentët diskutuan me z. Boshnjaku edhe për mënyrat që lidhen me matjen e audiencave në median tradicionale, evoluimi i metodave dhe mjeteve.
Ai vuri theksin mbi zhvendosjen e audiencave në median online dhe zhbërjen e konceptit të televizionit, në smartfonë, tabletë, monitorë, dhe televizore smart. Në këtë logjikë, ia shpjegoi edhe rëndësinë e përshtajes në dizajn për të gjitha pajisjet.
Më tej, studentët disktuan me Gerti Boshnjakun edhe për mënyrat se si një fushatë marketingu mund të arrijë te targeti i vet.
Së fundmi u disktua edhe marketingu digjital dhe nevoja e përshatjes së teknologjisë.