DEPARTAMENTI I SHKENCAVE TË KOMUNIKIMIT

  • ENGLISH
  • RRETH DEPARTAMENTIT
    • Rreth Departamentit
    • Përgjegjësi i Departamentit
  • PROGRAMET
    • Bachelor në Gazetari dhe Komunikim Multimedial
    • Bachelor në Marrëdhënie Publike dhe Komunikim Marketingu
    • Programi 2-Vjeçar në Multimedia dhe Dizajn Grafik
    • Master i shkencave në shkenca komunikimi: Profili “Marrëdhënie publike”
    • Master i shkencave në shkenca komunikimi: Profili “Gazetari”
    • Master Profesional në Komunikim Marketingu
  • STAFI AKADEMIK
  • ORARI
  • KËRKIMI SHKENCOR
    • Botime
    • Konferenca dhe Workshop-e
    • Publikime nga Stafi
  • AKTIVITETE

TË REJA

  • Organizohet konferenca studentore " Impakti i Inteligjencës Artificiale në Media dhe Komunikim”
  • Prezantimi i Projekteve Semestrale
  • Albana Muçaj ndan eksperiencën e saj në biznes me studentët e PR-it
  • Vizitë studimore rreth edukimit për median dhe informacionin në Slloveni
  • Shefi i Zyrës së PR në Ambasadën Amerikane diskuton me studentët mbi lirinë e shtypit
  • Zhvillohet trajnimi i parë i projektit “Edukimi mbi Median dhe Informacionin me Mësuesit e Ardhshëm”
  • Instituti Shqiptar i Medias zhvillon trajnimin për Edukimin mbi Median dhe Informacionin

KALENDARI I AKTIVITETEVE

  • 19
    QER
    Takimi i projektit INDCOR (Interactive Narrative Design for Complexity Representations)
  • 01
    QER
    Trajnim nga Faktoje.al
  • 17
    MAJ
    Seminaret MarCom: “Fuqia që studentët kanë sot”
  • 10
    MAJ
    Studentet e Departamentit të Shkencave të Komunikimit pjesë e "European Academy 2023" Joint Center for Albania- Serbia relations
  • 05
    MAJ
    Leksion i hapur me temë: “Pronësia Intelektuale dhe Industriale”
  • 04
    MAJ
    Konferenca e VIII-të Studentore në Shkenca Komunikimi me temë “Mundësitë dhe sfidat e komunikimit në epokën e digjitalizimit”.
  • 13
    PRI
    Seminaret MarCom: “Zhvillimi i Brandit Personal”

NJOFTIME PËR STUDENTËT

  • Thirrje për aplikime!
  • Thirrje për konferencën e Gjashtë studentore në Shkenca Komunikimi, 15 Qershor 2021
  • Departamenti i Shkencave të Komunikimit fton studentët e të bëhen pjesë e “MULTIMEDIA LAB 2021”
  • Rifillimi i Procesit Mësimor
  • Klubi i Debatit fton studentët në nivelin Bachelor të bëhen pjesë
  • Thirrje për konferencën e pestë studentore në Shkenca Humane
  • Leksion i hapur mbi gazetarinë invsetigative. I ftuar Gjergj Erebara
Home / Lajme / Activities

KALENDARI I AKTIVITETEVE

18
SHT

Ceremonia e Diplomimit 2020

Ceremonia e Diplomimit 2020 – Departamenti i Shkencave të Komunikimit   Kolegji Universitar Bedër organizon sot ceremoninë e diplomimit të brezit të 7-të të studentëve në Departamentin e Shkencave të Komunikimit.   Organizimi do të bëhet në rang departamenti për shkak të masave strikte ndaj pandemisë COVID19. Pjesëmarrës në ceremoni do të jenë vetëm studentët e diplomuar në programet bachelor dhe master të shkencave të komunikimit.   Data: 18 Shtator 2020 Ora:18:00 Vendi: Kolegji Universitar Bedër (Kampusi i Ri)
17
SHT

Ceremonia e Diplomimit 2020 – Departamenti i Drejtësisë

Kolegji Universitar Bedër organizon ceremoninë e diplomimit të brezit të 7-të të studentëve në Departamentin e Drejtësisë.   Këtë vit organizimi do të bëhet në rang departamenti për shkak të masave strikte ndaj pandemisë COVID19. Pjesëmarrës në ceremoni do të jenë vetëm studentët e diplomuar në programet bachelor dhe master.   Data: 17 Shtator 2020 Ora:18:00 Vendi: Kolegji Universitar Bedër (Kampusi i Ri)
20
MAJ

Leksion i hapur me temë: “Teknologji të reja, mendësi të vjetra”

“Teknologji të reja, mendësi të vjetra” ishte tema e leksionit të hapur zhvilluar sot me studentët e Shkencave të Komunikimit, ku morën pjesë akvistet e shoqatës Albanian Woman in Audiovisual, Sabina Kodra, Ema Andrea dhe Valbona Sulçe. Tematika lidhej me terminologjinë e papërshtatshme që përdoret në media mbi femrat, e njohur ndryshe si seksizëm. Moderuar nga Dr. Ardita Reçi, tema zgjoi interesin e studentëve, të cilët u përfshinë në diskutim.  
08
MAJ

Të bësh gazetari në kohë pandemia", i ftuar gazetari Bledian Koka

Studentët e Departamentit të Shkencave të Komunikimit në Kolegjin Universitar Bedër zhvilluan dje një takim të hapur, nëpërmjet platformës Google Meet, me gazetarin e njohur të Syri Televizon, z. Bledian Koka. Ai diskutoi me stutentët rreth gazetarisë në kohë pandemie, vështirësive që hasin gazetarët në këtë periudhë, si dhe rëndësinë që ka saktësia e informcionit në këtë situatë. Gjithashtu, z. Koka ndau me studentët eksperiencat e tij si gazetar, nisjen e Syri Televizion, dhe mënyrën e funksionimit të tij. Më tej, studentët patën mundësinë të bënin pyetje rredh gazetarisë, medias, dhe komunikimit politik në ditët e sotme.
17
DHJ

Leksio i hapur, i ftuar Elvin Civici

Studentët në Marrëdhënie Publike dhe Komunikim Marketingu, si edhe studentët e Shkencave të Komunikimit në Kolegjin Universitar “Bedër”, zhvilluan një leksion të hapur në kuadër të lëndës “Marekting Digjital”. I ftuar për të ligjëruar dhe diskutuar me studentët ishte Elvin Civicin, drejtori i departamentit te digjital në kompaninë McCann Tirana. Z. Civici foli  rreth faktit se sa i rëndësishëm është drejtuesi në një kompani, sidomos marketingu, në lidhje me përcaktimin e roleve dhe detyrave për punonjësit dhe për veten e tij. Më tëj ai, diskutoi me studentet rreth marketingut digjital, përparësitë dhe pengesat, duke theksuar si çelës gjithmonë përditësimin e faqeve. Duke iu shpjeguar studentëve, se si praktikohet marketingu digjital, ai, e ndau punën ne tre seksione: Së pari, seksioni prodhimit, ku ndërtohen website, aplikacione, me fokus kryesor gjithmonë klientin. Së dyti, seksioni i kontentit (përmbajtjes) për mediat sociale dhe online, nga ku duhet të kuptohet se çfarë po kërkon klienti. Së treti, seksioni  reklamimit, nga i komunikohen mesazhet audiencës. Gjatë leksionit, studentët patën mundësin të bënin pyetje rreth temës, dhe kryesisht mediave të reja dhe digjitale.      
13
DHJ

Themeluesi dhe drejtuesi i Bussines Mag dhe New Media Digjital, Gerti Boshnjaku, i ftuar nga studentët e Masterit

Themeluesi dhe drejtuesi i Bussines Mag dhe New Media Digjital, Gerti Boshnjaku, ishte i ftuar në një leksion të hapur me studentët e vitit të dytë Master në Shkenca Komunikimi në profilet Marrëdhënie Publike dhe Gazetari. Leksioni u mbajt në kuadër të lëndës Marketing Mediatik dhe të lëndës Konceptim dhe menaxhim fushatash. Z. Boshnjaku foli rreth temës së blerjes së hapsirës mediatike dhe planit të medias në lidhje me reklamat. Ai shpjegoi se arrihet blerja e haspirës mediatike, si kordinohen me fashat e orareve dhe roli që ka një agjenci marketingu mes medias dhe kompanisë. Studentët diskutuan me z. Boshnjaku edhe për mënyrat që lidhen me matjen e audiencave në median tradicionale, evoluimi i metodave dhe mjeteve. Ai vuri theksin mbi zhvendosjen e audiencave në median online dhe zhbërjen e konceptit të televizionit, në smartfonë, tabletë, monitorë, dhe televizore smart. Në këtë logjikë, ia shpjegoi edhe rëndësinë e përshtajes në dizajn për të gjitha pajisjet. Më tej, studentët disktuan me Gerti Boshnjakun edhe për mënyrat se si një fushatë marketingu mund të arrijë te targeti i vet. Së fundmi u disktua edhe marketingu digjital dhe nevoja e përshatjes së teknologjisë.  
21
NËN

Klubi i Debatit, zhvillohet përballja e parë

Klubi i Debatit në Kolegjin Universitar “Bedër”, zhvilloi ditën e sotme përballjen e parë për këtë vit akademik me temë: “Media online po rinovon protestën politike”. Në qasjen pro temës ishin studentët e vitit të parë nga Departamenti i Drejtësisë Dorisa Hoxha, Kristina Tabaku dhe Harvi Xhaferaj. Ndërsa në qasjen kundër temës ishin studentët e vitit të dytë në Shkenca Komunikimi, Xhonledi Spahiu, Grisel Alla dhe Jonida Velia. Në debatin e moderuar nga studentja Esmeralda Pashollari, të dyja grupet, pasi përkufizuan konceptet, dhanë argumentet dhe kundër-argumentete e tyre. I gjithë debati ishte intensiv dhe shfaqi shumë interes te studentët e tjerë. Në fund, pasi juria shqyrtoi argumentet dhe kriteret e vlerësimit, me shumë pak pikë diferencë kaloi në fazën tjerët grupin e studentëve nga Drejtësia.  
20
NËN

Çrregullimi në informacion- Trajnim në Institutin Shqiptar të Medias me studentët e Shkencave të Komunikimit

Pse çrregullimi në informacion nuk ka të bëjë vetëm me Lajmet e Rreme, ose me atë që në gjuhën angleze quhet “Fake Neës”? Pse profesionistët e sotëm të komunikimit duhet të njohin llojet e tjera të ndotjes së informacionit? Cilat janë mënyrat si krijohen, prodhohen dhe shpërndahen këto lloj informacionesh? Çfarë ndryshimi ka mes çinformimit, dezinformimit dhe keqinformimit? Pse politika i fut në të njëjtën kategori me “Fake Neës”-in lajmet e rreme por edhe të vërtetat? Të gjitha këto pyetje morën përgjigje në një trajnim nga Dr. Erlis Çela në Institutin Shqiptar të Medias, ku studentët e Shkencave të Komunikimit në Kolegjin Universitar “BEDËR”, u njohën edhe me rreziqet që vijnë nga zhvillimi i teknologjisë dhe mediave sociale. Përmes shembujve, të cilat u interpretuan në nëpërmjet koncepteve teorike, u diskutuan edhe mjetet e përhapjes së informacioneve të rreme pa qëllim dëmtimi (çinformimi), përhapja e informacioneve të rreme të organizuara qëllimisht për të dëmtuar (dezinformimi) dhe shpërndarja e informacioneve të rreme ose të vërteta që nuk duhen publikuar sepse cënojnë privatësinë dhe sekretin shtetëror (keqinformimi). Videot false me përdorim shumë të mirë të teknologjisë dhe manipulimit, video jashtë kontekstit, përkthime të gabuara apo histori të trilluara, robotët fals të rrjetit, ndjekësit fals, troll-et dhe reklamat abuzuese qenë disa nga çështjet, te të cilat u ndal më gjatë gjatë këtij trajnimi. Në fund të trajnimit një fjalë përshëndetëse mbajti edhe drejtori i ISHM-së, Z. Remzi Lani, i cili solli rezultatet e një ankete të opinionit publik shqiptar lidhur me besueshmërinë e medias. Studimi i realizuar nga studuesi Rrapo Zguri, është fokusuar në terma të tillë të imazhit si niveli i përmbushjes së misionit publik nga ana e medias, niveli i lirisë, shkallas e pavarësisë nga politika dhe nga interest e biznesit, ndikimi në luftën kundër korrupsionit, ekspozimi i vetë medias ndaj korrupsionit, etj. Z. Lani u shpreh se nga rezultatet anketës vlen për tu përmendur fakti se publiku shqiptar ka një besim më të madh te medias sesa te klasa politike. Sipas tij ky është një fakt i rëndësishëm, por nga ana tjetër duhet të marrë në konsideratë edhe fakti që ky besim po vjen në rënie.  
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • >
© 2025 Kolegji Universitar Bedër.
Të gjitha të drejtat janë të rezervuara.